The Jury for the International Short Fiction 2024 is/Η κριτική επιτροπή για το βραβείο Διεθνής Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας 2024 είναι:
Φένια Αποστόλου – Τρανς Καλλιτέχνις ( Σκηνοθέτις, Ηθοποιός, χορογράφος)
Έχει σκηνοθετήσει τα θεατρικά έργα Ισόβια ξανθιά (2009), Ο πελεκάνος (2014),Other Side (2015), To κάλεσμα της Λορίν (2017), Βαλπούργη: Η ιστορία μιας μάγισσας (2018). Συμμετείχε σε διεθνή φεστιβάλ με θεατρικά και χορογραφικά έργα από το ρεπερτόριο της ομάδας της ”Χοροθέατρο Λυδία Λίθος” σε Βενετία, Φιλιππούπολη, Βελιγράδι, Σκόπια, Τεργέστη, Ερεβάν (Αρμενία), Δουβλίνο, Αλμάδα (Πορτογαλία), Πράγα, Λευκωσία και Λεμεσό.Το 2023 χορογράφησε την όπερα ”Στρέλλα” σε μουσική Μιχάλη Παρασχάκη και σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή για την Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Ως ηθοποιός πρωταγωνίστησε στον μονόλογο BELLEΛΕΝ – Η (αιώνια) τραγωδία της Ελένης (2015). Το 2018, αποτέλεσε μέλος της κριτικής επιτροπής για το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Outview.
Fenia Apostolou – Trans Artist (Director, Actor, Choreographer)
She has directed the plays Blonde for Life (2009), The Pelican (2014), Other Side (2015), Lorin’s Calling (2017), Walpurgis: The Story of a Witch (2018). She participated in international festivals with theatrical and choreographic works from the repertoire of the Lydia Lithos Theater group in Venice, Philippopolis, Belgrade, Skopje, Trieste, Yerevan (Armenia), Dublin, Almada (Portugal), Prague, Nicosia and Limassol .In 2023, she choreographed the opera “Strella” with music by Michalis Paraschakis and directed by Giorgos Koutlis for the Alternative Stage of the National Opera. As an actor, she starred in the monologue BELLELEN – The (eternal) tragedy of Helen (2015). In 2018, she was a member of the jury for the Best Film Award at the Outview Film Festival.
Η Βίκυ Κυριακουλάκου είναι theatre maker, με εξειδίκευση στην θεατρική performance. Εργάζεται ως ηθοποιός, σκηνοθέτις και δασκάλα. Η καλλιτεχνική της προσέγγιση συνδυάζει τα εικαστικά με την ποπ κουλτούρα, τη μεγάλη και τη μικρή κλίμακα, την όπερα και την περφόρμανς, τη φιλοσοφία και την εξομολόγηση.
Vicky Kyriakoulakou is a theater maker, specializing in theatrical performance. She works as an actor, director and teacher. Her artistic approach combines visual arts with pop culture, large and small scale, opera and performance, philosophy and confession.
Cyber daddi / Vassilia Kaga is a multi-fragmented subject / occasionally object. When they are not an art worker they write stories about greek trauma, proletarian seeds, nihilism, daddy/mommy issues and other binaries. They usually like to curate stuff and be behind the scenes or sometimes in front of the camera of (very) experimental queer porn films.
Το Cyber daddi / Βασιλεία Κάγκα είναι ένα πολυτεμαχισμένο θέμα / περιστασιακά αντικείμενο. Όταν δεν είναι εργάτης τέχνης γράφουν ιστορίες για ελληνικά τραύματα, προλεταριακούς σπόρους, μηδενισμό, θέματα μπαμπά/μαμάς και άλλα δυαδικά. Συνήθως τους αρέσει να επιμελούνται πράγματα και να βρίσκονται πίσω από τις σκηνές ή μερικές φορές μπροστά από την κάμερα (πολύ) πειραματικών queer πορνό ταινιών.
The Nominees are/Οι υποψηφιότητες:
- Funghi Boost (2023) Dir. Bande James Bond BELGIUM
- Color Of F*CK (2023) Dir. Hakan Slog TURKEY
- flight of fancy (2023) Dir. Luna Timmis AUSTRIA
- DD/s (2023) Dir. Papi Femme USA
- La Petite Mort (2023) Dir. Vespéral FRA/CAN 14:15
- Moments (2022) Dir. altSHIFT UK/SPAIN 10:03
- Good boy (2023) Dir. Marcoestuvoaquí CHILE
- Under the Cherries (2024) Dir. Frida Retz DEN 16:32
- CLAP (2022) Dir. Esteph BRUSSELS 06:52
- IMPURE (2023) Dir. Pau Devolar SPAIN 02:30
Honourable Mention/Ειδική Μνεία:
To Funghi Boost είναι μια έξυπνη experimental ταινία με στοιχεία video game όπου τα ερωτικά βοηθήματα χρησιμοποιούνται σαν όπλα σε ένα ευφάνταστο παραμύθι εποχής για την κατάκτηση μιας πιο μάχιμης και απελευθερωμένης γυναικείας σεξουαλικότητας // Funghi Boost is a smart experimental film with video game elements where sex toys accessories are used as weapons, in an imaginative fairy-tale era, to acquire a more militant and liberated female sexuality (Jury Statement)
Winner:
To DD/s με ευφάνταστο αλλά κυρίως hot και kinky τρόπο μας έκανε να ανυπομονούμε να ξαναπάμε οδοντίατρο! Αυτή η ταινία ξεχώρισε για εμάς, γιατί εκτός του hotness, την επαφή μεταξύ της Dulce και του Priestex και του διακριτικό του χιούμορ, επικεντρώνεται σε ερμηνευτά που φέρουν σώματα και ταυτότητες που αποσιωπούνται στο εμπορικό πορνό. Eπίσης, γιορτάζει την queer ευχαρίστηση, πράγμα το οποίο γίνεται πολιτικό εργαλείο αφού δείχνει τις πολύπλοκες πτυχές της ανθρώπινης σεξουαλικότητας. Το πορνό εξελίσσεται σε κάτι περισσότερο από μια απλή μορφή ψυχαγωγίας // DD/s in an imaginative but mostly hot and kinky way made us look forward to going back to the dentist! This film stood out for us because in addition to its hotness, connection between Dulce and Priestex and a slash of humor, it centers performers across a range of bodies and identities that are underrepresented in commercial porn. Also, it celebrates queer joy and pleasure and becomes a political tool by showing the complex facets of human sexuality, porn evolves into more than simply a form of entertainment. (Jury Statement)